De tweede werkdag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu De tweede werkdag - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

De tweede werkdag

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

07 Juni 2018 | Nederland, Zwolle

Vanmorgen zaten we om 08.00 uur aan het ontbijt, behalve Rico want die kon moeilijk wakker worden. Hij kwam 10 minuten later.......
Het ontbijt was weer lekker want Dineke bakt namelijk zelf brood.
Na het ontbijt heeft Harrie de taken verdeeld. We gingen aan de slag in de moestuin. Ook hebben we geschilderd in het nieuwe toiletgebouw, de vloer waterpas gemaakt en geïsoleerd. Er is gras gemaaid en met de bosmaaier de kanten netjes gemaakt. Voor de waterpomp is er een dakje gemaakt. En er is nog een vuurplaats gemaakt om 's avonds gezellig bij het kampvuur te gaan zitten. Nu gaan we lekker eten en daarna lekker naar bed om morgen weer fris aan het werk te gaan.

Groetjes van Samantha.

• 07 Juni 2018 - 19:45

Renate Schakelaar :

Jullie hebben veel gedaan vandaag. Wat heerlijk eigenlijk gebakken brood

• 08 Juni 2018 - 09:33

Jandwine Kuper:

Zo wat zijn jullie harde werkers!! Alhoewel....Rico is eerder een slaapkop ;-)
    Heel veel succes en plezier vandaag.

• 08 Juni 2018 - 09:36

Inge Schulkes:

Mooi geschreven Samantha dank je wel! Werk ze daar samen.

• 08 Juni 2018 - 14:04

Johanna:

Hallo harde werkers! Wat een mooi geschreven stukje is ook dit weer...Geniet er van! Hartelijke groeten allemaal, met een extra groet voor Douwe ( wat een ervaring Douwe! ). Gelukkig is het goed gekomen! Mevrouw Jansen...

• 09 Juni 2018 - 14:07

Jolande Elhalawany:

Hoi harde werkers!

Nou Samantha, dat klinkt als hard werken!! Knap hoor, de vloer waterpas maken.....
    En jullie hebben ook heel wat meegemaakt met een insect die Douwe had gebeten.. Wat een narigheid. Gelukkig weten we ook dat het nu goed gaat met Douwe!

Nog veel plezier met z'n allen!!!