Werkdag 4 - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Werkdag 4 - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Werkdag 4

Door: Allemaal

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

15 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

Vandaag hebben we een halve dag gewerkt en vanmiddag zijn we met Harry als gids naar een kasteel geweest. Tussen de middag een heerlijk boordje hamburger gehad van Dieneke. De vlonder in de moestuin is af en Zoe s druk geweest met het opknappen van het naambordje van de familie oud en de naam van de camping. Robin weer druk met de hakselaar en Sifra en Leroy waren daarvoor druk takken aan het snoeien. Rilana mocht mee in de eend om boodschappen te doen met Dieneke. Geweldig vond ze dat! Charel en Robin gingen opde badslippers mee naar het kasteel dat erg hoog lag. Heel handig dus op de badslippers maar ze hebben het gered. Was wel gezellig bij het kasteel en Harry kon mooi vertellen. Sifra heeft nog een rok gekocht in een vintage winkel waar mevr. Schulkes nog gezorgd heeft dat ze wat minder hoefde te betalen. In het dorpje bij het kasteel hebben we op een terrasje nog wat samen gedronken en toen weer terug naar de camping. Rilana had een ontzettende lachbui in de bus terug we werden er een beetje dol van ze kon niet meer stoppen.
De uiensoep vanavond was heerlijk met brood en geraspte kaas daarnog ingepakte kipfilet met boontjes en tomaat en taart na.
Charel is gek van lange vingers ze eet elke avond het liefst een heel pak leeg. Vanavond nog gebadmintond.
Samen voor het naar beds gaan wat gedronken onder de party tent heel gezellig. Morgenvroeg gaan we direct na het ontbijt om 08.00uur op pad naar een leuke markt. Groetjes van ons allemaal we hebben het heel fijn samen.

• 16 Juni 2019 - 07:56

Jandwine Kuper :

Wat een prachtig verhaal weer. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben als groep! Heel veel plezier op de markt vandaag en geniet van jullie vrije dag. Groetjes

• 16 Juni 2019 - 12:47

Jolande Elhalawany:

Wat klinkt t allemaal gezellig!!!! Ik voel Frankrijk!
    Wat fijn dat jullie het fijn hebben met z'n allen.
    Een lachbui hoort erbij hoor Rilaan! Dat is zo fijn, ff lekker lachu!!
    Veeel plezier!!
    Tot gauwxxxxx