Hard werken en een ongeluk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Hard werken en een ongeluk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Hard werken en een ongeluk

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

08 Juni 2018 | Nederland, Zwolle

Na een dag hard werken gingen we gisterenavond vroeg naar bed
dus hadden afgesproken dat we er om 22:00 in gingen. Helaas ging dit niet zo als het zou moeten gaan. Douwe trapte met zijn voet in een grote wesp. Hij was veel groter dan een normale wesp en is vaak hier in deze omgeving te vinden. Hij heet in het Frans frelon, in Nederland noemen wij hem Horenaar. Hij is naar boven gelopen en kreeg er een zalf op en een pleister. Helaas toen Douwe bij de tent was werd hij onwel en werd onwel.
Sinds dat hij weg was heb ik niks meer gehoord en gevoeld. Na een kleine 30 min kwam de ambulance en werd hij mee genomen. Meneer Vermeer en Dineke gingen met de bus er achter de ambulance aan. Harry ging mee in de ambulance. Na een zware en vervelende rit kwamen wij in het ziekenhuis in Albi. Toen werd hij opgenomen en bloed en zijn hart bekeken.Ondertussen ging Meneer Spannenberg contact opnemen met het thuis front en de verzekering. Het duurde erg lang we kwamen om 0:00 binnen en uiteindelijk gingen we om 5:00 weg, vijf lange uren gewacht. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Vandaag zijn we rustig begonnen vanwege wat er vannacht is gebeurd. Iedereen is erg geschrokken. Behalve Samantha die sliep de hele nacht door ondanks al die herrie en ambulance. Rico heeft weer gras gemaaid en Samantha en Harry hebben de badkamer klaar gemaakt. Nicole heeft de deur geschilderd van het huis en Meneer Vermeer is bezig geweest in de moestuin.Vanavond gaan we BBQ we zijn al druk met de voorbereiding.
het gaat vandaag wel beter met Douwe die heeft goed rust gehad,
en heeft geen last meer van zijn voet.

Douwe en de bloed mooie zusters

• 08 Juni 2018 - 16:45

Christien:

He Douwe,
    Dat was schrikken zeg!
    Wat heel fijn dat je weer hersteld bent, veel lof voor jullie en de begeleiders!

• 08 Juni 2018 - 16:58

Renateschakelaar:

Wat een schrik zeg!
    Jullie hebben goed gehandeld en Douwe wat fijn dat alles weer goed gaat met je.
    Fijne BBQ met elkaar. Groetjes uit Hattem

• 08 Juni 2018 - 20:01

Carien:

Wat zijn wij enorm geschrokken. Dan zijn jullie opeens toch wel heel ver weg. Meer dan hulde hoe iedereen gehandeld heeft. Echt ontzettend goed samen gedaan. Daar ben ik echt erg dankbaar voor. En wat fijn dat Douwe zo voorspoedig hersteld. Hopelijk was de barbecue lekker en gezellig vanavond.

• 09 Juni 2018 - 09:48

Annet Spannenberg:

Tjonge, schrikken hoor Douwe! Gelukkig dat het weer goed met je gaat. Het heeft i.i.g. je radio-optreden niet beïnvloed, dat klonk weer goed! Trouwens,mooie supergrote supermarkt hè? Veel plezier nog de komende tijd en werkze!!!