Vervolg werkdag 5 - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Vervolg werkdag 5 - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Vervolg werkdag 5

Door: Charel

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

16 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

Vervolg verslag want we gingen eten!
we gingen dus eten we gingen BBQ eten en dat was heel lekker iedereen genoot er van zo lekker was het lekkerder van in Nederland daarna gingen sifra en ik lekker douchen en lekker gezellig praten , en nu zitten we allemaal buiten lekker te kaarten en te speed badminton doen en hopen dat het nog een gezellige avond word! groetjes charelleke

  • 16 Juni 2019 - 19:20

    Jan Willem:

    Wat schrijven jullie toch leuke stukjes....
    En wat is het fantastisch om te lezen dat jullie het zo leuk hebben.
    Ik kan mij er zo weer een hele voorstelling van maken, komt ook wel omdat ik weet wat het is

  • 17 Juni 2019 - 06:12

    Marja Sluiter:

    Wat leuk om jullie verslagen te lezen.
    Fijne dag en werkse maar weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2019

Laatste dag

16 Juni 2019

Vervolg werkdag 5

16 Juni 2019

Werkdag 5

15 Juni 2019

Werkdag 4

14 Juni 2019

derde dag Frankrijk
Talentstad

Voor het eerst met een aantal leerlingen naar het buitenland om daar stage te gaan lopen. Hoe mooi kan het zijn.

Actief sinds 04 April 2018
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 8913

Voorgaande reizen:

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: