derde dag Frankrijk - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu derde dag Frankrijk - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

derde dag Frankrijk

Door: Sifra Westerink

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

14 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

onze dag begon om acht uur, met een heerlijk ontbijt met pancakes. toen deden wij het werk bespreken voor deze dag. wij hebben takken geknipt bij de caravan en Robin heeft een gietijzere bankje gepolijst en is de hele dag daar druk mee geweest. verder hebben wij nog in de tuin gewerkt, en met de lunch hebben wij pittige tomatensoep gegeten en hartig taart. daarna hebben wij hout gekloofd en later hebben wij al het hout opgestapeld en daar was veel gezelligheid bij want wij gingen veel houtblokken namen geven. zoals Robin in de caravan, en mevrouw Kuper kwam nog voorbij en de moeder van Sifra. en Leroy heeft vandaag nog veel grasgemaaid en Zoe en meneer Vermeer hebben de flonder nog verder afgemaakt. en nu zij wij klaar met werken en gaan straks lekker eten. en morgen hebben wij een vrije dag en kunnen lekker uitslapen. Groetjes Sifra

  • 14 Juni 2019 - 13:26

    Dinja Schraa:

    Hoi Sifra en iedereen,
    Wat een leuke stukjes schrijven jullie! Leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en meemaken. Jullie hebben het erg naar jullie zin zo te lezen. Veel plezier nog, maar dat zal vast wel lukken. En werkse. Maar eerst een vrije dag. Fijn hoor!
    Groetjes mevr Schraa

  • 14 Juni 2019 - 14:01

    Jandwine Kuper :

    ....En mevrouw Kuper kwam voorbij? Dus ik ben een houtblok...mooi is dat ;-)
    Geniet morgen lekker van jullie vrije dag..echt verdiend!
    Liefs van een houtblok...haha

  • 14 Juni 2019 - 14:02

    Jan Willem:

    Als ik jullie verslagen zo lees , vind ik het best wel jammer dat ik er dit keer niet bij ben.
    Erg leuk om te lezen, en gelukkig krijg ik regelmatig een fotootje van jullie.
    Jullie doen veel werk en hebben het ook erg gezellig.... ik ben wel benieuwd welk blok hout mijn naam heeft gekregen, Charel heeft beloofd dat blok mee te nemen.
    Groetjes Mn Spannenberg

  • 14 Juni 2019 - 14:28

    Jolande Elhalawany:

    Hahahahaha!!! Houtblokken met een naam!! Heel grappig!
    Jullie hebben wel een vrije dag verdiend volgens mij..tjonge flink aan de bak daar.
    Lekker zeg 's morgens al aan de pannekoeken!!
    Lekker uitslapen morgen!!!
    Groetjes mevrouw Elhalawany

  • 14 Juni 2019 - 16:40

    Christien Van Benthem:

    Wat klinkt het allemaal leuk zeg!
    En morgen gaan jullie een dag op pad? Heel gaaf, enne.... hoe is t met Vermeer en Schulkes?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2019

Laatste dag

16 Juni 2019

Vervolg werkdag 5

16 Juni 2019

Werkdag 5

15 Juni 2019

Werkdag 4

14 Juni 2019

derde dag Frankrijk
Talentstad

Voor het eerst met een aantal leerlingen naar het buitenland om daar stage te gaan lopen. Hoe mooi kan het zijn.

Actief sinds 04 April 2018
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 8929

Voorgaande reizen:

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: