Laatste dag - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Rilana

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

17 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

Vanochtend maakte mevrouw me wakker en zong ze een liedje en toen gingen we ontbijten. Iedereen ging de laatste klusjes doen. ik ging schoonmaken met Dineke. En toen ging ik met Dineke koken. Spaghetti gemaakt met heerlijke tomatensaus. Nu kan ik uien in kleine stukjes snijden en driehoekjes uit de tomaten snijden. Alle spullen zijn opgeruimd. De tenten opgeruimd en schoon gemaakt. Ik en Charellekke en mevrouw hebben boodschappen gedaan voor de terugreis. IJsjes meegenomen voor iedereen. Toen zijn we gaan zwemmen. Charel is gevallen in de vistrap bij mij ging het gelukkig goed. Weer terug naar de camping. Dessert gemaakt ( vers fruit) samen met Charellekke. Vanavond eten we pannenkoeken want uiteten lukte niet, alles dicht. Harry heeft leuke foto's gemaakt van de vernieuwde bordjes en foto's gemaakt van de activiteiten die we hebben gemaakt en waar we trots op waren. Avond groet vanuit Frankrijk. Groetjes Rilana.

  • 17 Juni 2019 - 15:18

    Jandwine Kuper :

    En dan zit het er alweer op....allemaal een ervaring rijker. Jullie zijn echte toppers!
    Alvast slaap lekker voor straks en een goede terugreis.
    Groetjes Jandwine Kuper

  • 17 Juni 2019 - 15:17

    Jolande Elhalawany:

    Bonjour Rilaneke!!!

    Wat een drukke dag! En dat begint dan met het zingen van mevrouw...wordt echt tijd dat jullie naar huis komen!!
    Bon voyage!! Goede reis!

    Liefs mevrouw Elhalawany

  • 17 Juni 2019 - 15:43

    Jan Willem:

    Wakker gezongen worden door mevrouw Schullekus lijkt mij niet echt iets om Nasr uit te kijken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2019

Laatste dag

16 Juni 2019

Vervolg werkdag 5

16 Juni 2019

Werkdag 5

15 Juni 2019

Werkdag 4

14 Juni 2019

derde dag Frankrijk
Talentstad

Voor het eerst met een aantal leerlingen naar het buitenland om daar stage te gaan lopen. Hoe mooi kan het zijn.

Actief sinds 04 April 2018
Verslag gelezen: 1009
Totaal aantal bezoekers 8906

Voorgaande reizen:

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

04 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: