Laatste dag - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Rilana

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

17 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

Vanochtend maakte mevrouw me wakker en zong ze een liedje en toen gingen we ontbijten. Iedereen ging de laatste klusjes doen. ik ging schoonmaken met Dineke. En toen ging ik met Dineke koken. Spaghetti gemaakt met heerlijke tomatensaus. Nu kan ik uien in kleine stukjes snijden en driehoekjes uit de tomaten snijden. Alle spullen zijn opgeruimd. De tenten opgeruimd en schoon gemaakt. Ik en Charellekke en mevrouw hebben boodschappen gedaan voor de terugreis. IJsjes meegenomen voor iedereen. Toen zijn we gaan zwemmen. Charel is gevallen in de vistrap bij mij ging het gelukkig goed. Weer terug naar de camping. Dessert gemaakt ( vers fruit) samen met Charellekke. Vanavond eten we pannenkoeken want uiteten lukte niet, alles dicht. Harry heeft leuke foto's gemaakt van de vernieuwde bordjes en foto's gemaakt van de activiteiten die we hebben gemaakt en waar we trots op waren. Avond groet vanuit Frankrijk. Groetjes Rilana.

• 17 Juni 2019 - 15:18

Jandwine Kuper :

En dan zit het er alweer op....allemaal een ervaring rijker. Jullie zijn echte toppers!
    Alvast slaap lekker voor straks en een goede terugreis.
    Groetjes Jandwine Kuper

• 17 Juni 2019 - 15:17

Jolande Elhalawany:

Bonjour Rilaneke!!!

Wat een drukke dag! En dat begint dan met het zingen van mevrouw...wordt echt tijd dat jullie naar huis komen!!
    Bon voyage!! Goede reis!

Liefs mevrouw Elhalawany

• 17 Juni 2019 - 15:43

Jan Willem:

Wakker gezongen worden door mevrouw Schullekus lijkt mij niet echt iets om Nasr uit te kijken