First day at France - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu First day at France - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

First day at France

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

06 Juni 2018 | Nederland, Zwolle

We zijn vandaag op de camping gebleven. We hebben hier gewerkt. Rico en Douwe hebben een vlonder gemaakt met veel schroeven gebruikt. Samantha heeft Harrie Oud geholpen in de badkamer van het gastenverblijf. Tegels gevoegd en daarna schoongemaakt. Nicole heeft 2 traptreden vervangen en onder aan de trap wat steentjes gelegd zodat je niet uitglijdt met al die regen die hier geweest is. Ze heeft ook nog geholpen met de lunch klaarmaken, lekkere tomatensoep. Meneer Vermeer heeft de jongens geholpen en meneer Spanneberg ook. Hij heeft ook nog een verslag geschreven over gisteren. En Samantha en Nicole hebben ook een tent opgezet samen Dineke Oud. Samantha heeft ook nog geholpen met het avondeten maken.

• 06 Juni 2018 - 19:40

Carien :

Goed bezig!

• 06 Juni 2018 - 19:57

Christien:

Wat super allemaal!
    En wat hebben jullie al veel gedaan!

• 06 Juni 2018 - 20:32

Remco:

Er wordt hard gewerkt! Leuke foto’s.

• 06 Juni 2018 - 21:32

Johanna:

Iedereen ziet er heel erg tevreden uit! Wat ontzettend leuk om jullie te kunnen volgen!

• 07 Juni 2018 - 06:59

Willy:

Top! wat leuk om jullie te volgen en de foto's te zien!

• 08 Juni 2018 - 17:28

Monique:

Mooie verslagen en leuke foto's