Leuke reis - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Leuke reis - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Leuke reis

Door: Charel Visscher

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

12 Juni 2019 | Nederland, Frankrijk

Dank zij iemand (we zullen geen naam noemen) duurde het 20 minuten langer om naar Frankrijk te vertrekken. Maar toch was het heel gezellig, we werden nog aangehouden bij een tolpoortje wegens ons blauwe kenteken. Gelukkig konden we goed uitleggen hoe dit zat en mochten we doorrijden. Robin en ik hebben nog in het frans bij de burgerking besteld dit ging top. We hebben lekker gezongen in de bus van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Vooral Oe Belle Helene was favoriet. Robin kon niet meer stoppen en daardoor wij ook niet. Meneer Vermeer werd er gek van :-). Als avondeten wilden we langs de MCdonalds…..maar die zat aan de verkeerde kant van de weg. Dus uiteindelijk bij een benzinepomp met eettent friet met kipschnitzel gegeten. Het laatste stuk van de reis was nog lang binnen door ik werd er misselijk van. Zoe had last van hoogte vrees en meneer Vermeer moest constant op de weg blijven kijken van haar. Meneer Vermeer ging ook nog overal stoppen voor het uitzicht. Om 21.00 waren we op de camping. Daar hebben we eerst nog wat gedronken en Harry en Dieneke hebben direct alles uitgelegd. We hebben slecht en laat geslapen en het was best koud. Vanavond krijgen we extra dekens. Groetjes Charel

• 12 Juni 2019 - 14:11

Nicole:

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen. Veel plezier nog de komende dagen.

• 13 Juni 2019 - 02:50

Jw Spannenberg:

Leuk om zo weer jullie verslagen te lezen.
    Dankzij jullie heb ik de hele dag Belle Hélène in mijn hoofd gehad