informatie avond 17 mei - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu informatie avond 17 mei - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Talentstad Praktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

informatie avond 17 mei

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Talentstad

24 Mei 2018 | Nederland, Zwolle

Informatie avond ouders/verzorgers voor Frankrijk
Donderdag 17 mei hebben we een informatie avond gehouden in combinatie met een heerlijke maaltijd. Dit was voor de ouders/verzorgers, de mentoren van de leerlingen en de stagebedrijven van de leerlingen.
Om 17.00 uur waren de eersten er en om 17.30 uur zijn we gestart met een heerlijke amuse. Onder het genot van een drankje en een nadere kennismaking met elkaar hebben we nog heerlijke soep een hoofdgerecht en nagerecht mogen proeven.
Om 19.00 uur zijn we gestart met het verstrekken van de informatie die nodig is voor de thuisblijvers en uiteraard ook voor de 4 leerlingen die meegaan. Na de nodige vragen beantwoord te hebben was het tijd voor het uitdelen van wat documenten voor de ouders/verzorgers om te ondertekenen.
Over ruim twee weken (dinsdag 5 juni) gaan we met z’n zessen het avontuur aan in zuid Frankrijk.
Als afsluiting een kopje koffie en een chocolaatje en de nodige complimenten van de genodigden.